kirstenschiphof.reismee.nl

Reisupdate

Ik heb een tijdje niks van me laten horen dus tijd voor een update. Een update vanuit Harlingen .. ik ben weer thuis. Dat isvoor mij best een lastige beslissing geweest, ik had heel graag nog 2.5 maand willen blijven. Helaas bleek het lastiger dan gedacht om werk te vinden. Ik heb een trial gehad in een restaurant maar dat ging lastminute niet door. Vervolgens in Melbourne zo’n 30 cv’s afgegeven maar na constant afgewezen te worden aangezien ik geen horeca ervaring heb en maar 2 maanden beschikbaar ben, moet je voor jezelf keuzes maken of het de stress waard is om te blijven. Daarnaast speelt uiteraard mee dat Australië een erg duur land is en de kosten wel steeds oplopen. Vandaar de keuze gemaakt om mijn ticket om te boeken en naar huis te gaan.

De laatste dagen in Sydney heb ik nog doorgebracht met Annemiek. Heel fijn om voor mij de reis samen nog af te kunnen sluiten!!

1 maart verliet ik Australië met een mega knoop in mijn maag. Na een vlucht van 15 uren kwam ik aan in Doha waar ik 3 uurtjes moest wachten voor de vlucht naar Amsterdam. Daar stonden pap en mam me op te wachten. Ondanks het dubbele gevoel is het heel fijn om iedereen weer te zien.

Wat een fantastische reis was dit!


Bedankt allemaal voor het lezen van de blogs en de leuke reactie’s!

Reacties

Reacties

Johan

Hier schrik ik van jammer nu maar even bijkomen van alles. En ik wil je bedanken voor de mooie en leuke berichten via de mail bedankt en ga je goed.

Susan

Het is idd jammer dat je de 6 maanden niet af kon maken. Maar Australië blijft wel en je gaat er zeker nog wel eens naartoe om je reis dan echt af te maken.

Ina en Herman

Ondanks je eerder thuiskomen heb je een fantastisch reis gemaakt. Iets om nooit te vergeten!! En je bent nog jong......wie weet wanneer je weer naar dit prachtige land gaat. Wat een natuur, ongelofelijk mooi. We hebben genoten van je reisverhalen. Nu maar even acclimatiseren en bijkomen van alle belevenissen. Bedankt dat we via je leuke reisverhalen toch een beetje mee konden reizen. ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!